sobota 12. dubna 2014

Café Kramer

Nafotila a napsala JaLe Ko v 11:38 odp.
Usoudila jsem, že kdyby jste měli čekat na obsáhlejší recenzi o minimálně 3-4 kavárnách, tak by jste se jí dočkali asi tak za 2 měsíce. Tudíž teď budu přidávat po jedné, budou trochu obsáhlejší a možná každý týden.



O Kramerovi ale až chvilku, jestli vám to nevadí. Teď bych chtěla polemizovat nad otázkou, proč má většina kaváren zavřeno o víkendu?
Nevím jak vy, ale já mám víkend spojený s volným časem, nakupováním a setkáním s přáteli, z čehož automaticky vyvozuju, že budu mít chuť dát si dobrý šálek kávy. Jenže v Opavě aby jste se otevřené kavárny dohledali.
Chápu, že každý chce mít víkend a zaměstnanci potřebují oddych, ale mám pocit, že zrovna víkend je pro kavárny zlatý důl (pokud teda nemají zavřeno, což je plusem pro ty otevřené, že?).
Buď jak buď, jestli se mi to podaří a svou kavárnu mít jednou budu, věřte, že o víkendu budu mít dveře dokořán a bude se z nich linout vůně čerstvě pomleté kávy v kombinaci s vůni nějakého speciálního víkendového dortíku ;)

Tak, ale teď zpět k hlavnímu bodu. Kavárna Kramer leží ve stínu opavské Hlásky, kde se (alespoň dle mě) scházejí opavské dámy a džentlmeni (popravdě nevím proč, ale kávou to určitě není). Vždy na mě působila nóbl dojmem, asi díky venkovní točité vitríně se zákusky a těmi zákazníky. Bohužel se nikdy mezi tuto "noblesu" počítat nebudu , protože dle mě je za luxus považována dobrá káva, kterou jsem tady bohužel nedostala.
A začnu tedy cappuccinem. Já a moje sestra jsme si jej objednaly, jen s tím rozdílem, že ona zažádala o kokosovou příchuť. Musím pochválit obsluhu za dotaz, zda ho chci holé, se skořicí nebo kakaem (i když to by mělo být samozřejmostí). Holé bylo mojí jasnou volbou, protože jak skořice, tak kakao vám udělají z kvalitního cappuccina nějakou kávu s příchutí třeba vámi zvolené skořice.
Doneseny nám byly tácky, na kterých jsme měly cappuccina a :

  1. Pusinku, která se tvářila spíše jako sladký šišatec
  2. PERLIVOU vodu
  3. dva BÍLÉ cukry (třtinového pro nás asi byla škoda)
Fotky byly bohužel pořízeny po upití, ale do příště se polepším ;)
Takže už jenom to nevěštilo nic dobrého. Mikropěna (= mléčná pěna) měla do krémovité konzistence hodně daleko a spálený jazyk po prvním usrknutí dal jasný verdikt. Jak mám najít na této kávě pozitivum, když jsou schopni uvařit i mléko? No a o kokosovém sirupu, se kterým jim zřejmě ujela ruka, pomlčím.

Abych jenom nekritizovala, tak obsluha byla příjemná i usměvavá a venkovní sezení s výhledem na velikonoční trhy bylo příjemné.

Co se týče zákusků, sestra požádala o jablečný koláč, který byl dost sladký, takže by ubrání o pár gramů cukru uvítal, ale jinak nemám výtky, dala bych 4 body z 5 :D



Snad jsem nic nevynechala, takže na závěr vám chci připomenout, že tohle je můj osobní názor a vy se mnou souhlasit nemusíte. Já už si tady kávu za 46,- nepřijdu dát, ale vám v tom nebráním. Tímto se loučím a mávám šátkem Café Kramer.
Snad pro vás budu mít  příští týden nějakou další recenzi (tentokrát doufám pozitivnější). Že by bonbon? Uvidíme ;) Tak se mějte krásně a nebuďte nároční jak já :D



0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos