neděle 27. dubna 2014

Corsini café bar

Nafotila a napsala JaLe Ko v 11:21 odp.
S radostí vám oznamuji, že budu psát první kladné hodnocení! :D


A to na Corsini café bar. Vím, že už jsem menší hodnocení napsala, ale slíbila jsem fotky a chtěla jsem si osvěžit paměť, zda mé hodnocení stále sedí.
Díkybohu ano, spokojenost byla a drží se mě celý den, tak snad vás trochu nakazím :)


Se sestrou jsme se dohadovaly, kam tento víkend zajdeme. Ona navrhovala jednu z kaváren v Bredě a já Corsini. Po shlédnutí stránek Café baru, fotek jejich sladkého a zjištění, že mají otevřeno i v neděli, padla volba na Corsini.
Při příchodu jsme byly mile překvapeny, že mají sezení i venku, což při slunečném počasí (jako bylo to dnešní) maximálně vyhovuje. Pro jistotu jsme se šly zeptat dovnitř, zda si můžeme sednout ven, kde nám s úsměvem odpověděli, že určitě. Když už jsme byly vevnitř, tak jsme šly podívat na nabídku sladkého a potkalo nás první zklamání, protože z úžasných fotek nabídky, co mají na facebooku, měli jen 2 kousky obyčejného jahodovo-piškotového dortu, tiramisu (které tak ale i vypadalo), panna cottu a větrník. Dejme tomu, že je ta neděle a přivřeme oko nad tak úzkou nabídkou.

Tímto se chlubí...
Sestra si tedy vybrala panna cottu (neprohloupila), já ještě doobjednala 2 cappuccina a zeptala se, jestli si můžu půjčit knížku, která jim ležela na pultě. Je to jedna z mých oblíbených, protože je v ní vše. Vše o KÁVĚ. Jmenuje se Kniha o kávě od Petry Veselé a vřele ji doporučuji všem příznivcům dobré a kvalitní kávy.
Dostalo se mi kladné odpovědi i s úsměvem milého číšníka, takže jsme se přesunuly ven na sluníčko.
Čekání bylo delší, než je normálně zvykem, ale čas jsme strávily listování v knížce. Po asi 10 minutách nám byla donesena panna cotta s horkým lesním ovocem a dvěma lžičkama (takže mysleli i na mě, chválím) i 2 cappuccina.
Tak teď ke kávě. Opět vám ukážu, co slibovali na internetu


a tady je fotka, co jsme dostaly my...

Nějaký náznak latte art tam je
Trošku rozdíl, viďte? Napěněné mléko bylo samá bublinka a bylo nic moc, ale tím končím veškeré mé výtky ohledně Corsini a začnu jen chválit. 
Cappuccino bylo teplotně ideální, chuťově velmi dobré (až na tu pěnu) a mělo správnou velikost. Ke kávě jsme dostaly každá jednotlivě balenou sušenku (podobné Lotus), normální i třtinový cukr a vodu. Tak by to ale mělo vypadat všude.
Co se týče panna cotty, tak ta byla výborná. Teplá omáčka z lesních plodů (díky které se asi tak zdrželi) ji velmi dobře doplňovala a zdůrazňovala její chuť.


Konečně jsem neměla pocit, že někde otravuji, ani strach, že mi po vypití kávy nebude dobře a tudíž mě zde v budoucnu možná potkáte, protože díky příjemné obsluze, dobrým zákuskům i kávě nevidím důvod, proč bych znova nepřišla. 
Doufám ale, že do příště pocvičí mléčnou pěnu a holt budu muset přijít někdy přes týden, kdy (snad) budou mít větší nabídku sladkého.

Vpravo roh půjčené knihy :)


0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos