sobota 5. dubna 2014

Kefírové lívance

Nafotila a napsala JaLe Ko v 8:37 dop.
Nejúžasnější snídaně
Tak na tyhlety lívance jsem se těšila celý týden. Před 2 týdny jsem si dala předsevzetí ( na nový rok je to nuda :D ), že si budu dělat každé ráno jinou snídani a zatím se toho opravdu držím. Ale toto je majstrštyk všech snídaní :D Sobotní snídaně jak má být.


Recept:

  • 250 ml kefíru (měla jsem nízkotučný)
  • 1 lžíce medu
  • 1 lžička jedlé sody
  • 50 g žitné mouky 
  • 70 g hladké špaldové mouky (klidně jen hladká bílá 120g nebo libovolná kombinace)
  • 30 g jemných ovesných vloček
  • 1 vajíčko 
  • 1 lžička oleje
+ cokoliv, s čím si chcete lívance vychutnat: marmeláda, javorový sirup, tvaroh s ovocem, mák (tip na přípravu ZDE), povidla, lemon curd, kakao.... prostě chutím se po ránu meze nekladou :)

Postup: Vajíčko si rozmícháme, přidáme kefír, mouky, vločky, sodu,olej a vločky. Kdyby těsto bylo moc hutné, můžeme přilít trochu mléka. Po lžíci dáme na rozpálenou pánev a když se nám začnou tvořit na povrchu bublinky, otočíme. Z druhé strany necháváme jen krátce, protože lívance jsou už z větší části hotové.







Z těsta mi vyšlo 20 lívanců a zasytí to určitě 5 strávníků. Snad vám bude chutnat minimálně tak, jako mi.








Co říkáte na to úžasné počasí poslední týdny? Konečně se dá sportovat i venku. Tááákže kolo, brusle, běhání... Po téhle snídani budete mít energii na celé dopoledne a sušenky BeBe se můžou jít zahrabat :D

0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos