neděle 6. dubna 2014

Rozinkové sušenky

Nafotila a napsala JaLe Ko v 3:05 odp.
Naše oblíbené (a nejen naše, že Marti? :D )
Tyto sušenky jsou vláčné díky rozinkám naloženým v rumu a zároveň křupou díky vločkám. Jsou ideální ke kávě s nějakým tím ovocem (já jsem zastánce jablek :D ) Průpovídky si nechám na jindy a jdem rovnou k receptu.

Ingredience:

  • 1/2 hrnku ovesných vloček
  • 1/4 hrnku jemně mletých vloček (emco nebo Lidl)
  • 1/4 hrnku jakékoli celozrnné mouky
  • 1/4 lžičky prášku do pečiva
  • 50 g másla
  • 2 lžíce medu
  • 2 lžíce vody
  • hrst rozinek naložených minimálně 2 hodiny v rumu ( já přilévám trochu horké vody => rychleji nasáknou)
Postup: Máslo si rozpustíme spolu s vodou a medem v malém rendlíku a mezitím si připravíme + promícháme v misce sypké ingredience s rozinkami. Přilijeme tekutý máslo-med a znovu promícháme.
Troubu si zapneme na 150 °C. Vzniklou tužší směs rozdělíme na 16 hromádek, které mokrou lžící zarovnáme do sušenkového tvaru. Dáme do trouby a čekáme 15-20 minut, až se na ně můžeme vrhnout :D

Nejsou k sežrání?
S malou ségrou jsme experimentovaly a já zkoušela kynutého beránka bez formy, protože žádnou doma nemáme. Výsledek byl chuťově úžasný, ale vzhledově už tak suprově nevypadal :D (byl nazván kachnou)
Štěstí, že existuje dětská fantazie :D Náplň kudrlinek byla maková (jak jinak), tvarohová a jablečná. Kdyby někdo měl zájem o recept (což nehrozí), napište mi do komentáře nebo na mail :)
Tady je náš chudák :D


0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos