středa 2. dubna 2014

Rybízové muffiny

Nafotila a napsala JaLe Ko v 9:55 odp.

Léto se kvapem blíží a my máme pořád plný mražák ovoce. Rozhodla jsem se ho teda vzít útokem a do rukou se mi připletl černý rybíz. Kupodivu jsem na jeho lehkou kyselkavost dostala chuť a malá ségra mrčela, že dlouho neměla muffinky. Zkoušela jsem hledat něco na internetu a nechala jsem se inspirovat tímto receptem.
Štěstí, že jsem plánovala dělat kefírové lívance a ten kefír koupila :D U rodiny obstály na výbornou, což potěší.


Na 12 krasavců si nachystejte:

- troubu na 200°C

  • 1/2 hrnku žitné mouky
  • 1 hrnek špaldové jemně mleté
  • 1/4 hrnku oesných vloček
  • 1/4 hrnku pšeničných otrub
  • 1/2- 3/4 hrnku třtinového cukru (záleží na kyselosti rybízu a na tom, jak moc si chcete osladit den :D )
  • 1 prášek do pečiva (bez fosfátů)
  • špetku soli
  • 1/2 lžičky mleté skořice
  • 1 vajíčko
  • 1 hrnek kefíru
  • 3 lžíce olivového oleje
  • 1/2 lžičky sušené citrónové kůry
  • 1 1/2 hrnku černého rybízu
Suché ingredience si smícháme zvlášť a to stejné uděláme s mokrými. Následně je smícháme dohromady  a přidáme rybíz, který mícháme, dokud nám nezačne do těsta pouštět barvu. Dávkujeme po lžících do formiček, vložíme do předehřáté trouby a vytahujeme po 25 minutách.
Ke snídani to pravé :)
A všichni ještě pohromadě

0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos