úterý 20. května 2014

Čokoládové cookies

Nafotila a napsala JaLe Ko v 8:36 dop.
Moc děkuju FitFam Bakers, že vybrali můj donutový recept. Jsem z toho happy jak dva grepy :D
Takže jsem se rozhodla napsat ještě jeden (poslední) článek před maturitou a zapojit se znovu. Tentokrát je téma Jen tak na chuť a naštěstí se mi vyrojilo plno nápadů. Los padl na měkké cookies, které mají tajnou přísadu a tou je:
Řepa :D To koukáte co? Ale díky ní nejsou sušenky suché, ale naopak vláčné, hooooooodně čokoládové, prostě jen tak na chuť.


Recept na 22 kousků:
  • 2 střední řepy
  • 1 vejce
  • 1 hrnek celozrnné mouky
  • 1 hrnek jemných ovesných vloček
  • 1 lžička jedlé sody
  • 2 lžíce kakaa
  • 1/2 hrnku třtinového cukru
  • 1/2 nasekané čokolády (u nás 70% vede)
Postup: Nejprve si musíme uvařit řepy do změknutí. Takže je vložíme do menšího hrnce a minimálně půl hodiny je tam necháme (propíchnutí vidličkou by mělo jít snadno a hladce). Po vychladnutí se zbavíme šlupky škrabkou a tyčovým mixérem ve vyšší sklenici umixujeme na pyré.
Ve větší míse si smícháme mouku, ovesné vločky, jedlou sůl, kakao a přidáme vejce, aroma a již udělané pyré. Smícháním by nám měla vzniknou tužší směs, do které už ručně přidáme nasekanou čokoládu.
Na pečící papír pomocí lžíce tvoříme menší placičky, které dáme péct do předehřáté trouby na 175°C na 15 minut. A je hotovo :)


Teď už jen uvařit kávičku a vychutnávat :)

Opět můj oblíbenec :D (jako bych se viděla...)




2 komentářů:

Jaroslav Hýbner on 20. května 2014 10:18 řekl(a)...

Třikrát jsem si ověřil datum a očistil brýle, ale pořád tu vidím tu řepu :-) Nápad je fantastický, dávám si jej do pořadníku hned za ty donuty. Koukl jsem se i na stránky FitFam, ale vaše dva recepty jsou s přehledem nejlepší!

JaLe Ko on 20. května 2014 13:24 řekl(a)...

Tak to klobouk dolů :) Mužský, který se zajímá o kávu a taky zdravý životní styl se skoro nevidí. A děkuji moc za podporu :)

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos