pondělí 5. května 2014

Čokoládové muffiny z podmáslí

Nafotila a napsala JaLe Ko v 6:56 odp.

Mám po písemných a to by chtělo nějaké dobití energie. Přeci jen se ta slohovka nenapsala sama :D Mým největším kamarádem je poslední dobou čokoláda a hlavně ta vysokoprocentní (pod 70% nejdu). Když jsem na poslední zvonění dělala Red velvet cupcakes, zbylo mi podmáslí a právě díky tomuto zázraku, byly cupcaky tak vláčné. Tak proč je nezkusit zdravější a čokoládovější?



Jsou jednoduché a upečené za 15 minut, tak jdeme na to:

Ingredience:
  • 150g hladké mouky
  • 85g jakékoli celozrnné mouky
  • 1 lžíce pšeničných otrub (nemusí být)
  • 25g kakaa
  • 120g cukru
  • špetka soli
  • 1 lžička jedlé sody
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 300g podmáslí
  • 60g oleje (já měla řepkový)
  • 1 vejce
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • + nasekaná čokoláda podle chuti a potřeby
Postup: Troubu si předehřejme na 200°C a nachystáme si 12 košíčků. Poté si ve velké míse smícháme mouky, otruby, kakao, cukr, sůl, sodu a prášek do pečiva. V menší misce vedle si šlehačem prošleháme vejce, podmáslí, olej a vanilkový extrakt. K sypké směsi přilijeme tekutou a metličkou promícháme. Ne šlehačem! Přešlehané těsto není ono. Přidáme nakrájenou čokoládu, nadávkujeme do košíčků a dáme do trouby na 15 minut péct. Hotovo! :) Snadné, že?

Čokoláda :3
Jsem zvědavá, na co budu mít chuť po ústních... Spíše než na sladké jsem na pořádné jídlo, tak se asi začnu poohlížet po nějakém menším býčkovi na steaky :D





0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos