čtvrtek 29. května 2014

Jak jsem se projedla k maturitě

Nafotila a napsala JaLe Ko v 8:31 odp.

Jupííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!

Je to za mnou, úspěšně jsem dneska složila maturitu a čekají mě 4 měsíce prázdnin.
Doufám, že si je užiju tak, jak plánuju :)
Musím připustit, že mi psaní zde na blogu strašně chybělo a jsem ráda, že se s vámi můžu podělit zase o pár nových fotek, co jsem nasbírala během 2 týdnů před maturitou. Je to takový malý důkaz, že i před maturou se dá jíst zdravěji ;) Nejsem totiž jako ostatní, při stresu naopak vařím, peču a hlavně jím ve velkém :D A stejně jsem to zvládla! :D
Určitě čekejte v nejbližší době články s novými recepty na banana curd cake a další muffiny :)



Větší večeře s velkou dávkou sýrů a velkou dávkou celozrnných placiček :D

Klasická dopolední svačina

Polívka je grunt! 

Tagliatelle s malými žampiony, špenátem a smetanou (byla na to chuť!)

(Celozrnné) Bramborové knedlíky plněné švestkami ( s tavrohem, mákm a polité medem k neodolání)

Špagety Arrabiata


0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos