úterý 10. června 2014

Jak se projídám začátkem léta...

Nafotila a napsala JaLe Ko v 12:59 odp.
Snídaně - jsem ranní ptáče, tudíž vstávám kolem půl 6. Jediné, co mě dokáže vytáhnout z postele je vidina úžasné snídaně, která mě buď čeká už upečená (z předchozího dne) a nebo si ji ukuchtím. Snídaně miluju, je to moje rozmazlovací jídlo, protože ráno si dopřávám, co chci. Během dne se všechno spálí, takže bez výčitek :)

Celozrnné vafle s mraženými meruňkami


Menší lívancová hora

Ultrazdravý banana bread

Celozrnné palačinky

Lívance

Kakaové vafle
Dopolední svačina - kolem 9 hodiny dostávám hlad a tak si většinou namažu nějaký knackebrot, celozrnný rohlík nebo chleba a k tomu kopec zeleniny. Na pečivo si dávám buď sýr, šunku, cottage, gervais nebo můj nejoblíbenější přírodní syrovátkový sýr z Lidlu.


Obvykle ty kopce zeleniny bývají větší :D

 Oběd - nejdůležitější jídlo dne, nemá cenu se šidit saláty, když si můžete dát pořádný steak, ne? Ale netvrdím, že by se zeleninou mělo šetřit, naopak čím víc, tím líp.

Domácí sushi

Poprvé jsem vyzkoušela tempeh a už nikdy více...

Jsem hooodně masová

V těch vedrech se ani salátu nebráním, když je u něj pořádný kus masa :D
Odpolední svačina - druhé sladké, které si za den dopřeju. Prostě domácí "káva" (kéž bych měla doma pořádný pákový stroj, ale zas naše Delongi také není k zahození) + jablko + většinou jogurt/kefír s domácí granolou nebo cereáliemi

Dobrá vláknina od BonaVity - doporučuju

Banánovo-jahodové muffiny - recept brzo dodám

Domácí arašídová granola
Večeře - Převažuje zelenina a nějaké to maso či jiná bílkovina. Co se sacharidů ( pečivo, rýže, těstoviny...) týče, musím je k večeři mít taky, jinak se nenajím. Ale všeho s mírou... 
Čapatý se vším možným, na co jsem měla chuť

Salát s bulgurem
Druhá večeře - JO! Když je večer prostě na něco chuť, proč bych si to nedala? Nemyslím tím chipsy, popcorn atd., na to už mě chuť dávno přešla, ale taková miska nevyloupaných arašídů nebo domácí směs sušeného ovoce s oříšky.... Mňam :)
Nejlepší jsou z Lidlu, testováno :D

Brusinky, rozinky, mandle, lískové a kešu ořechy


0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos