pondělí 2. června 2014

Ultrajednoduchá toastová snídaně

Nafotila a napsala JaLe Ko v 6:57 dop.

Tohle ani receptem nazvat nemůžu. Spíše je to taková menší chuťová inspirace, kterou jsem si onehdá vychutnávala na snídani. A k velkému podivu jsem (si asi po pár měsících!!!) nedala banán (banana bread, curdcake nebo prostě jen rozmačkaný s tvarohem), ale zvítězila u mě kombinace:
JABLKO + SKOŘICE + ROZINKY + MED



Ingrediece:
  • 4 toastové chleby
  • 1 jablko
  • půl vaničky tvarohu
  • hrst rozinek
  • 2 lžičky medu
  • větší špetka skořice
Postup: Nejdřive si rozehřejeme toastovač ( správně sendvičovač :D ). Jablko zbavíme slupky pomocí škrabky a hrubě nastrouháme na struhadle. Přimícháme půlku tvarohu, skořici, rozinky a jednu lžičku medu. Jednu půlku jablečného tvarohu dáme mezi 2 plátky chleba a dáme zapéct. Vytažené toasty pokapeme zbytkem medu a může snídat :)





No a ještě se vám musím pochlubit, co jsem dostala ke dni dětí. Ano, tento svátek budu slavit pořád, protože pocit, že jsem dítě, nikdy nezmizí. Tadááááááááá


Určitě vám pak napíšu, který z nich je lepší :) Tak užívejte rána a vychutnávejte snídani...

0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos