středa 6. srpna 2014

Inspirace z mého talíře IV.

Nafotila a napsala JaLe Ko v 11:28 odp.
Já vím, já vím... další inspirace a recepty skoro žádné. Snad se mi zítra podaří nafotit mé oblíbenkyně (nechte se překvapit) a vy budete moct zase žhavit trouby :D
Nicméně u nás je v troubě pořád něco nového. Momentálně vítězí plno receptů z cukety nebo opět kynuté. Při každém novém experimentu na vás myslím, poctivě odvažuji každou ingredienci, jenže pak to chce špetku toho a ještě tohle tam přiliju a recept, podle kterého by jste mohli kuchtit je tytam. Snad se polepším :)
Jestli se chcete aspoň pokochat, (co všechno by jste si mohli upéct, kdybych byla poctivější) nebudu déle zdržovat.

Máme zde prvního adepta - čokoládový cuketový chlebíček.
Chlebíček velmi vláčné konzistence, plný čokolády, který má rád, když vám může narušit sny ke štíhlé linii


 Zatleskejte pokusu č.1 - celozrnnému,čokoládovému, cuketovému chlebíčku


Toto nemůže být nic jiného, než další variace na Malakov. Tentokrát byl převážně z bílého jogurtu a tvarohu + nějaké to zahradní ovoce... 


 Víte jak to u mě dopadne, když si zadělám půl kila celozrnného kynutého těsta? 9 koláčů, vánočka a kynutý štrůdl = ano, nejsem normální :D

Zde koláče - makovotvarohové + 2 marmeládotvarohové (,kterých se ujala naše nejmenší)



A štrůdl/závin- vím, fotky nic moc, ale na druhý den byl tak krásně vláčný, že ty fotky sem prostě dát musím...

Jablek není nikdy dost aneb tvaroh s jablkem (a hlavně medem) k tomu

Teď by se za mě asi každý barista styděl, ale za "válečných" podmínek to prostě jinak nejde. Frappé + výborné domácí sušenky s rozinkama ( k těm už recept je, ZDE)


Lhala bych, kdybych napsala, že se jednalo o moji snídani. Lívanečky si vyžádala prostřední ségra a já stejně radši tvořím pro ostatní...


Volejte třikrát sláva, neboť se Janča naučila koprovku! A s receptem se určitě podělí, neboť ovesno-kroupové knedlíčky i zdravější omáčka (i vajíčko) byly úžasné :)


Jak mě rozmazlují rodiče...

Společný oběd - hovězí plátek, šťouchané brambory a grilovaná zelenina v Alfrescu


A maminčina svíčková - celozrnný knedlík a omáčka zjemněná bílým jogurtem. NEJLEPŠÍ JÍDLO NA SVĚTĚ!!!
Plátků masa jsem měla samozřejmě víc :D

¨
A loučím se dnes s vámi mou druhou večeří. Nic zvláštního, jen chci podotknout, že to byly mé první letošní kousky melounu...




0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos