neděle 17. srpna 2014

JaLeKo

Nafotila a napsala JaLe Ko v 1:26 odp.
Dnešní článek bude o nás, respektive o mě a mojí sestře = JaLeKo a taky ospravedlnění, proč jsem tak dlouho neblogovala.
Sestra při tvoření :)
Nejdříve bych začala tím, jak jsem se vůbec k dortům dostala. Před dvěma lety mi jedna nejmenovaná hodná osoba ukázala, jak se takový dort tvoří. Pekli jsme dort mým rodičům k narozeninám a měl u rodiny obrovský úspěch. Tak jsem byla požádána o dort pro mého bratránka, který rád chemii a dopadl takto:


Ano, žádná sláva, ale to mě neodradilo, naopak mě to docela chytlo a rodina mě v tom podporovala. Rok jsem pekla a tvořila sama, sem tam mi vypomohla sestra, až se z toho postupem času stala rutina a teď bych bez ní neudělala jediný dort :) Už jsme zvládly něco přes 200 dortů, ale pořád je co zlepšovat a učit se. Naštěstí i pokroky jdou vidět:

Před rokem a tento víkend :)
A teď to ospravedlnění. Tento víkend jsem na nás ušila obrovský bič, ale zároveň jsem na nás pyšná, že jsme to zvládly. Svatební dort + 50 mini carrot caků (na stejnou svatbu) + 4 narozeninové dorty . Ještě se mi divíte, že jsem si na blog nenašla čas? (Ano, uhádli jste, zároveň jsem se vám tímto chci i pochlubit.)
Takto to dopadlo:







Tento je trochu starší, ale aktuální jsme nefotily, protože vypadal úplně stejně, jen bez jména.
Snad teď bude mít JaLeKo volněji a já budu moct experimentovat v kuchyni :) Pokud by jste si chtěli prohlédnout více dortů, odkaz mám vpravo na blogu. Zatím se s vámi loučím, brzy na přečtenou :)

A pokud by se našel případný zájemce o narozeninový dort, zde je můj e-mail: korizkova@gmail.com


0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos