středa 1. dubna 2015

Co mi proběhlo pod rukama...

Nafotila a napsala JaLe Ko v 12:45 odp.

Strouhaný koláč
Jak už jsem říkala, nebyl čas blogovat, ale pekla a tvořila jsem pořád, takže se mi v počítači a  mobilu nastřádalo fotek  víc než dost. Navíc už mám pro koho experimentovat a chutná jim!

Pro ně (doporučuji mít kapesník u sebe, pro případné utírání slin) :
Velikonoční cupcake
Poprvé jsem pekla s jostou a rebarborou

Cupcake s matchou
Carrot cake a arašídové sušenky
Muffiny a chilli sušenky s čokoládou
Cheesecake

Linecké kytičky
Skořicový šneci
Snickers dort
Instagramová :) čokoládový dort s řepou

Už víte o koho se jedná? Pokud ne, podívejte se na můj poslední kavárenský článek a hned budete mít jasno. Mé hledání dobré kávy v Opavě skončilo, zakotvila jsem zde a na jejich úžasné kávě začínám být závislá. Nevěříte? Věřte!



A nejsem v tom sama, že ségra? :D

Ale ani doma jsem se zdravějším pečením nezahálela, bohužel fotky už jsou o něco horší, což na chuť nemělo a nemá žádný vliv:

Dvoubarevné muffiny

Tvarohové sušenky (recept bude!)

Banana bread a zdravější vánočka... když se jede na cesty

Ořechový koláč

Ovesná hvězda s tvarohem a mákem
A ten zbytek...
Snídaně před lyžovačkou

Steaky, když máme chuť na "trochu" masa

Borůvky? Palec hore :D

Když se mi sestra utápí v depresích... aneb něco na rozveselení

K Vánocům jsme spolu se sestrou dostali kurz s patchworkem, takže jsme si udělaly sesterský výlet. Poprvé jsme pracovaly s fondánem, ale chuťově... raději zůstaneme u našeho marcipánu.

Nic čokoládovějšího jsem zatím nedělala. Na tento dortík padlo 800g hořké čokolády a byl pro mého kamaráda tvořen na zakázku.


0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos