středa 2. září 2015

Bublanina po mojem

Nafotila a napsala JaLe Ko v 10:19 dop.


Nebojte, žiju.
Žiju, peču, jen nestíhám blogovat. Ale díky pár lidem jsem byla motivována se s vámi podělit o další recepty a zkusit znova blogovat (těch pokusů tady už bylo, co?).

Zdravý životní styl se mě celkem drží, hlavně, co se pečení týče. Bohužel i tak jsem přibrala pár kilo, za které může převážně občasný alkohol. Nevím, kde jsem sebrala to, že se v létě hubne. Ano, člověk má více pohybu, ale je to pořád samá grilovačka, lahvinka vína sem a pivo po sportu tam. No a hubněte potom...
Dalším důvodem je má spokojenost. Za pár dní budeme slavit s přítelem rok a za tu "chvilku" se změnilo pár věcí:  obnovení mé ztracené lásky k volejbalu, objevení povidel ve stálém repertoáru naší špajzky a slané vyvařování (což nebyla má silná stránka, hlavně co se masa pečeného v troubě týče). Neznám lepší pocit, než vidět prázdný talíř a spokojeného strávníka. Jenže ten můj strávník má velmi dobrý metabolismus a celkem intenzivně sportuje, takže se na něm ty plné (po náletu prázdné) talíře neprojevují. Tak jsem si říkala, že co si dopřeje on, dopřeju si i já a to bylo potom divení, že když jím to stejné, mám menší fyzickou zátěž a neměřím 2 metry, že se nevejdu do svých oblíbených kalhot. Ale jemu se líbím i tak a to je ta má spokojenost. Jsem spokojená a šťastná.

Bohužel se ve svém těle necítím moc dobře a oblíbené kousky mého šatníku mi taky celkem chybí, takže trochu toho hlídání mi neublíží. Období "dopřávání si" na chvilku hodím stranou a možná se k němu vrátím, až se sebou budu opět spokojená. S pohybovou aktivitou jsem celkem spokojená, takže se zaměřím spíše na jídlo a budu vás o svém stavu průběžně informovat. Cíl je něco kolem 62 kilo, pod tuto hranici nechci a ani nemůžu, následovaly by totiž zdravotní problémy.



Ale teď už k receptu:

1 hrnek celozrnné jemně mleté mouky
1/2 hrnku hladké mouky
1/2 hrnku jemných vloček
1 a 1/2 hrnku podmáslí nebo kefíru
1 vejce
3 vrchovaté lžíce tužšího medu
1/2 prášku do pečiva
sezónní ovoce

Vše smíchat a péct 35 minut na 180°C. Nic těžkého a přitom vám z toho vznikne takováto nádherná a zdravá snídaně.



0 komentářů:

Okomentovat

 

Zdravě i nezdravě Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos